+38 (095) 174-97-24 Перейти в Viber Перейти в Telegram

Професійна гігієна порожнини рота вже давно вдосконалена процедура настільки, що є абсолютно безболісною і максимально комфортною для паціента. Чистка зубів і відбілювання - основні складові гігієнічних стоматологічних послуг. Завдяки майстерності наших лікарів і використанню новітнього обладнання відбілювання та чистка зубів займає не більше півгодини. Клініка "Доктор Левицький" надає наступні гігієнічні послуги:

• ультразвукова чистка зубів,
  • фотовідбілювання зубів,
  • чистка зубів системою Air Flow,
  • механічне чищення з використанням лікувальних паст.

Для досягнення максимального результату (ідеальної білизни зубів) фахівці клініки "Доктор Левицький" проводять традиційне і фотовідбілювання, використовуючи тільки якісні засоби. Крім того, ми пропонуємо інші гігієнічні стоматологічні послуги, серед яких великою популярністю користується професійна чистка зубів пастою. У стоматологічній клініці "Доктор Левицький" Вас завжди готовий прийняти лікар-пародонтолог. Він порекомендує вам найкращий метод лікування і при необхідності проведе ультразвукове видалення зубних відкладень за допомогою спеціального апарату "Вектор". Лікування за допомогою стоматологічного апарату "Вектор" проводиться під місцевою анестезією і є абсолютно безболісною для пацієнта процедурою. Щоб уникнути захворювань пародонту не забувайте регулярно відвідувати свого стоматолога. Фахівці стоматологічної клініки "Доктор Левицький" готові взятися за ваше лікування на будь-якому етапі розвитку захворювання пародонту. Проте, щоб полегшити процес лікування, постарайтеся звернутися до нас при появі перших симптомів.

Турбота про кожного пацієнта в клініці Доктор Левицький

Клініка гарантує якісне обслуговування та індивідуальний підхід до кожного пацієнта.

Дорогі відвідувачі, якщо ви помітили помилку чи неточність, допоможіть нам її виправити. Виділіть фрагмент тексту з помилкою і натисніть одночасно клавіші «Ctrl» і «Enter». Ми дізнаємося про неточність і якомога швидше виправимо.